Wednesday, April 18, 2012

POLIS THAILAND YANG SEMANGAT


Ok coba tak orang layan gambar tok, macam semangat semacam dak polis tok nak. Aku rasa time tok mesti dak ya tengah layan perompak atau perusuh di Thailand yang terkenal ngan tempat operation dak pondan-pondan yang sik mok jadi laki lagi. Best-best jadi laki mok jadi ompuan juak. Sik patut sik patut..Pa mok jadi  zaman nektok eh..Lak tebalit bumi tok bok tauk. Alu melelat ke pondan aku tek. Oklah berbalik ngan isu polis diraja Thailand tok tek, kenak la negara sidak selalu nak molah hal jak heran ku. Sampey aku sian nangga dak Polis tok bekerja..??hmm Coba tak orang pikey kenak aku kesian ngan Polis Thailand lam gambar tok...??Tolong jawab lok...hehehe COBA NANGGA BALIT  GAMBAR  POLIS YA...Mun sik dapat juak terpaksalah aku ZOOM tok tak orang....haha




No comments:

Post a Comment