Tuesday, April 17, 2012

BOYAK OVER KOMPIDEN LAWAN KENARI


Hmmmm apa boleh buat aku dah salah polah PREDICTION ....Aku dah belajar sigek perkara yang aku selalu ambik sik kisah, berkenaan dengan JANGAN MEMANDANG RENDAH & JANGAN OVER CONFIDENT untuk setiap perkara. Aku nang kecewa ngan game Sarawak malam tek, sik macam selalu nya main walaupun seri & kalah tapi nya ngeso ngan kita cara permainan bola sepak level 60/100. Bagi aku lah banyak benda yang aku sik puas ati game malam tek, dari start main sampey masa rehat sambong gik 2nd half semuanya membosankan yang memboringkan. Selalu aku walaupun seri & kalah aku masih stay kat sia  tapi malam tek seminit gik nak abis aku dah balit kuatannya boring gilak. Tahniah la Sang kenari yang jadi Tweety bird malam tek sampey rahang boyak dapat dipatahnya. Sik hal Bujang Senang jadikan ia sebagai pengajaran. Aku arap game malam tek bukan alasan untuk kita ngosongkan stadium. Aku arap Sarawak improve & RA polah yang terbaik untuk SARAWAK DAN PENYOKONGNYA. 


Biar tagisan marek jadikan kita lebih kuat. 



ENCANG SARAWAK ENCANG


NGAP SAYOT NEVER GIVE UP HOPE!!!!

No comments:

Post a Comment